Encarregat/da de Restauració

Publicada: lunes, 11 de octubre de 2021

Per inscriure's a aquesta oferta,
Per inscriure's a aquesta oferta, Inicia sessió, o si no estàs registrat/a, registra't com a candidat/a.

Descripció


Breu descripció del lloc de treball: Busquem encarregat/da de restaurant per dirigir tots els aspectes del nostre negoci. S'encarregarà d'oferir un menú d'alta qualitat i de motivar al nostre personal per oferir una excel·lent atenció a client. Les responsabilitats del gerent de restaurant inclouen mantenir els ingressos, rendibilitat i objectius de qualitat del restaurant. S'encarregarà de garantir que el funcionament del restaurant sigui eficient, a més de mantenir un nivell elevat de producció, productivitat, qualitat i estàndards de servei a el client. Per tenir èxit en aquest treball, cal tenir dots directives i experiència tant en sala com en cuina. Volem que sàpiga com supervisar el restaurant, comprovar que tot està bé amb els clients i aprofitar la capacitat Del restaurant al màxim. També és essencial experiència en gestió de cuina, ja que contractarà cuiners i personal de servei, crearà els horaris de treball, supervisarà la preparació del menjar i garantirà que es compleixin les normatives de salut i seguretat en el restaurant. Esperem que doni exemple i animi al nostre personal en els moments més atrafegats en un entorn de ritme ràpid. En darrer terme, s'encarregarà de garantir que el nostre restaurant funcioni òptimament i que els clients tinguin una experiència culinària agradable.

Vacants


1

Funcions principals:

  • Planificar, organitzar, dirigir, controlar i avaluar l'operativitat dels establiments de serveis de menjar:
  • Determinar el tipus de serveis a oferir i implementar els procediments operatius pertinents.
  • Establir estàndards per a l'exercici de el personal i l'atenció a client, fer seguiment de la seva tasca i mantenir a l'amo de l'establiment informat.
  • Estimar els costos dels aliments i begudes.
  • Portar l'inventari i adquirir entrades, equips i begudes.
  • Monitoritzar els ingressos bruts i realitzar les modificacions pertinents als procediments i als preus establerts.
  • Reunir-se amb els empleats als fins de definir menús i de realitzar activitats relacionades.
  • Supervisar els mètodes emprats en la preparació dels aliments, les racions servides i la presentació dels plats.
  • Coordinar el rentat de les estovalles, la neteja profunda de l'establiment, el rebuig de les escombraries i el control de pestes quan sigui necessari.
  • En alguns casos, encarregar-se de tancar l'establiment, revisar que els forns, fogons i llums estiguin degudament apagats i que el sistema d'alarmes estigui activat.

 

  • Planificar, organitzar, dirigir, controlar i avaluar l'operativitat dels establiments de serveis de menjar:
  • Determinar el tipus de serveis a oferir i implementar els procediments operatius pertinents.
  • Establir estàndards per a l'exercici de el personal i l'atenció a client, fer seguiment de la seva tasca i mantenir a l'amo de l'establiment informat.
  • Estimar els costos dels aliments i begudes.
  • Portar l'inventari i adquirir entrades, equips i begudes.
  • Monitoritzar els ingressos bruts i realitzar les modificacions pertinents als procediments i als preus establerts.
  • Reunir-se amb els empleats als fins de definir menús i de realitzar activitats relacionades.
  • Supervisar els mètodes emprats en la preparació dels aliments, les racions servides i la presentació dels plats.
  • Coordinar el rentat de les estovalles, la neteja profunda de l'establiment, el rebuig de les escombraries i el control de pestes quan sigui necessari.
  • En alguns casos, encarregar-se de tancar l'establiment, revisar que els forns, fogons i llums estiguin degudament apagats i que el sistema d'alarmes estigui activat.

 

 

·        Desenvolupar estratègies de mercat, implementar campanyes de Publicitat i planificar esdeveniments (promocions en begudes i aliments, festivals, entre d'altres) als fins d'augmentar l'interès de el públic per l'establiment. 
  • Coordinar amb els clients els serveis de menjar (càtering) o el lloguer de les instal·lacions per a la realització de banquets o recepcions.
  • Crear un ambient agradable tant per al gaudi dels clients, com per al de el personal.
  • Dirigir el personal del restaurant:

Entrevistar, contractar, capacitar, supervisar i, de vegades, acomiadar els empleats. o Fixar els horaris de treball dels empleats i assignar-les seves tasques, garantint que es compti amb la quantitat de treballadors necessària en cada torn.

  • Promoure el
treball en equip, als fins de garantir que les necessitats dels clients siguin satisfetes.
  • Garantir que la clientela sigui servida de manera adequada i oportuna.
  • Treballar en conjunt amb el Xef Executiu per resoldre qualsevol retard en el servei.
  • Comunicar-se amb la clientela:
  • Escoltar les seves impressions als fins de treballar en pro de l'optimització de el servei.
  • Investigar i solucionar qualsevol reclam que els clients tinguin sobre la qualitat del servei.
  • Exercir activitats administratives:
  • Revisar les transaccions financeres.
  • Fer seguiment a el pressupost a les finalitats de garantir la seva eficient administració i que les despeses estiguin dins dels límits establerts.
  • Elaborar i administrar la nòmina. o Tramitar la documentació necessària per a l'obtenció de llicències, permisos, pagament d'impostos, etc.
  • Portar el registre de les declaracions d'impostos, balanços financers i de nòmina, a més de vetllar per la seva resguard.
  • Comprovar la conciliació de cadascuna de les transaccions realitzades mitjançant els punts de venda, així com la distribució de la propina entre els empleats/es.
  • Establir una xarxa de proveïdors:
  • Coordinar el subministrament d'aliments, begudes i altres entrades necessàries per a l'operativitat de l'establiment.
  • Vetllar
pel compliment dels estàndards i legislació sanitària i de manipulació d'aliments, a més de les polítiques establertes per l'establiment:
  • Encarregar-se dels
incidents que siguin reportats i resoldre qualsevol risc o condició d'inseguretat que es presenti en l'àrea laboral.
  • Vetllar
per la neteja i manteniment de l'equip i de les instal·lacions de l'establiment.
  • Procurar
la capacitació necessària a el personal en termes de seguretat.

REQUISITS:

Experiència demostrable treballant com a gerent de restaurant, gerent general de restaurant, gerent d'hospitalitat o lloc similar
Experiència demostrable en servei a el client com a gerent
Amplis coneixements sobre menjars i begudes, amb capacitat per a recordar i esmentar els ingredients i els plats per informar els clients i a el personal de servei
Familiaritat amb el programari de gestió de restaurants, com FRONT REST ICG
Sòlides habilitats de lideratge, motivació i interpersonals
Profundes habilitats de gestió financera Grau en Administració d'Empreses; es valorarà titulació en Gestió Hotelera o escola de c

Localitat, Província


L'AMETLLA DE MAR, Tarragona

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Títols propis de les universitats i altres ensenyaments que precisen del títol de batxiller (2 i més anys)

Titulació Requerida


Tècnic Superior en Direcció de Serveis de Restauració
GRAU en Administració d'Empreses

Permisos de Conduir


B

Es requereix vehicle propi


Idiomes


No es requereix cap idioma específic.

Ocupacions


Directors i Gerents d'Empreses de Restauració
Directors de Restaurant, de 10 o més assalariats

Àmbits de selecció de candidats/as


Local

Salari


A determinar amb l'empresa

Comparteix aquesta oferta


Informació sobre Cookies

  • Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per recopilar informació que ajudi a optimitzar la seva navegació web.
  • No s'utilitzen cookies per recollir informació de caràcter personal.
  • Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació o conèixer com canviar la configuració, en la nostra Política de Cookies.